The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.

Pek sayın kardesim "gibisi" fazla olan Yiğit Cem'in bugün haberdar oldugun sitesine şöyle bir baktım da bağlantılarıma eklemem de fayda olacagını düşündüm. Açıkçası benim futbol ve iddaa ile alakam yoktur. Ama yine de neler yazmış acaba diyip şöyle bir baktım. Eğlenceli insan heryerde kendini sevdirdiği gibi konustuğunu dinlettirip yazdığını da okutturuyormuş, bunu gördüm. Pek tabi tanımayan kişi için kendisi çok bilmiş ve ukala gelebilir. Ama yazdıklarının hepsi eğlencesinin bize taşan kısmı. Ama işte insanlarda bu farklı bir etki yaratabiliyor yada yanlış anlaşabiliyor ki. Ne var ki kendine güvenen insanın bu tür şeyler için endişelenmesine gerek bile yok. Ki bu durum çok da iyi bir şekilde işleyen bir sistem olabiliyor. Etrafındaki insanları belirleyici bir unsur.
Herneyse.
Bir ara ona da bu siteyi beğendiğimi belirteceğim umarım. Üşenmez yada o arada unutmazsam.

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular