The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.

hepsi dolunayın sucu değil mi? biliyorum. onun suçu. bu içimin acıması, fazlasıyla duygusallaşmam... bence bu sefer dünyaya çok yaklaşmış.

She left home
Jane Birkin.
bugün metrobüste bir farklı versiyonunu duyunca nasıl şaşırdım anlatamam. sanki o an tek ihtiyacım olan bu şarkıymış gibi... hiç bitmesin istedim. telefonumda bu şarkı neden kayıtlı değil diye çok kızdım da kendime. sonra da bir süre güneşe kızdım. neden bu kadar cok ısıtıyorsun diye ama onun suçu yoktu. yaz geldi artık. ki sarkının telefonda olmaması da benim suçum değildi aslında. ara kablonun dişlerinden birisini kırdıgım için temasızlık yapıyor falan...
her neyse.

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular