The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.



the transformers: revenge of the fallen.




mutlaka izlemelisiniz. günlerce yaptığım en iyi şey oldu diyebilirim. kalkıp sinemaya gidip transformers in 2. filmini izlemek. optimusu gördükçe zaten keşke gerçek olsa diyesi geliyor insanın. ve yeniden çocuk olup bir anda keşke benim de öyle bir dostum olsa diyiveriyor işte. yada keşke bumblebee gibi bir dostum olsa. olması durumunda çıldırabilirim hani. =)
herneyse. kısacası gidip izleyin. ilk defa bu amma uzun film ya demedim ona da şaşırdım. konuyu uzatmalarına sinir olmadım. aslında şu aşk olayı kısımları pek ilgimi çekmedi hani. ben optimus ve bumblebee ile diğerlerini izlemeye gitmiştim ya =)
herkese iyi seyirler o zaman.

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular