The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.


kendi kendime umut dağıtmakla meşgulüm. yarın herşey çok güzel olacak. yarın herşey çok güzel. herşey çok güzel olacak. herşey çok güzel olacak. herşey güzel olacak. herşey güzel olacak. güzel olacak. güzel olacak. güzel. güzel.





04:24
uyuyamadım yahu. birilerine sataşım var. gözlerim agrıyor ama uyuyamıyorum bir türlü. kafama cok taktım sanırım bu yüzden. ama daha önce de dediğim gibi herşey çok güzel olacak. inanıyorum ve bekliyorum. hani inanırsak herşey olur mantıgı ile bekliyorum.


04:40
sabah ezanı da okundu. artık uyumam gerek. o yüzden bir kere daha deneyeceğim. uf.

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular