The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.

tek bir kelime yerinde olmayan dengemi alt üst etti. yada belki de ben bunu yaşamak istediğim için mi kendime eziyet ediyorum bilmiyorum.
ama aslında hep aklımdaydı.
uzayan saçlarıma bile bakarken ayna karşısında durup "tam onun istediği gibi. keşke görebilseydi. o zaman beni beğenir miydi acaba?" diye kendi kendime konuşmalarım, kafa yormalarım hala bitmedi. gecen ay tam 2 yıl oldu. 2 yıl önce beni terk etti. belki de aslında hiç biz olmadık. ben mi kendimi kaptırdım bilmiyorum. ama bir insanı nasıl oldu da hücresine kadar tapar oldum anlamadım.
ve şimdi özledim demiş. bana bunu niye yapıyorsun? =(

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular