The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.

Maria Callas'ın bir güzel videosuna denk geldim ki yıl 1962. sanırım o yıllarda herkes pek bir mutluydu. yani o yıllara ait hangi filmi izlesem, videoya denk gelsem insanların ayrı bir havası var ve çok mutlular gibi. daha mı kalitelilerdi de yoksa sadece kaliteli olanlar mı özenle seçilip kamera karşısına geçirilirdi bilemem ama Maria Callas'ın bu videosundaki ışıltısı, hal ve tavırları cidden tam anlamıyla o yıllardan oldugu belli. videoya bayıldım şahsen.
buradan izleyebilir ve dinleyebilirsiniz
Carmen HABANERA ise ayrı güzeldir. nedense çizgi filmleri hatırlatır bana ama neyse.


ah ben de onun gibi elime belime koyup mutlu mutlu şarkı çığırabilmek isterdim. ayrıca yüz mimiklerine de bayılıyorum. =)

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular