The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.

bugün dayanamadım ve Açlık Oyunları'nın ikinci kitabı Ateşi Yakalamak isimli kitabı aldım. yanında da iki tane çizgiroman aldım. sanırım bu çizgi roman olayını yeniden popüler hale getirmek istediler ama baktılar en hızlı sekilde nasıl yapabiliriz dediler ve en sonunda karar verdiler ki klasikleri alıp çizgi roman yapalım. klasik nedir? her zaman okunan ama hiç okunmayan yada okunmak istenilen ama okurken insanı sıkan falan filan. zaten sanırım manga tarzında çizimleri olanların arkasında mı ne öyle birşeyler yazıyordu lakin manga tarzında olanlardan almadım. neden bilmiyorum. aslında onların da çizimleri fena değildi. belki de bir an için aklımdan çıkmıştır. yani bu aralar yapıyorum öyle şeyler. hatta çok rezil şeyler yapabiliyorum. mesela fermuarımı çekmeden cıkmak ve üstüne üstlük 3saat öyle etrafta dolanmak. ne büyük utanç. bana ne oluyor bilmiyorum. herneyse.
muhtemelen cok yavas okuyacagım özellikle de ateşi yakalamak isimli kitabı iki aya bile bitirebilirim. yolda giderken okumak için aldım fakat yolda hep uykum geliyor zaten. neyse bakarım artık.
ama çizgi romanları okumak daha kolay olacaktır gibime geliyor ya bakalım.
bu arada aslında geçen hafta izlediğim Suretler isimli filmden bahsedecektim ama bir türlü fırsatım olmadı. burada bahsedecek değilim ama film fena değil hani. iyi sahneler vardı demekle yetiniyorum.
ve hede ve hödö ve hüdü falan filan...

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular