The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.

balık uyudun mu? gözlerin acık oldugu için anlayamıyorum. ben uyumaya calıstım ama uyuyamadım yine.
bugün televizyonda adamın birisi vücud dilinden bahsediyordu. ellerini kollarını açmış cok yer kaplayarak oturan adam eh görünüşünden de anlaşıldıgı gibi şuan ki konumuna sığayaman daha fazlasını isteyenmiş. yada pısıp kalan ise konumunu hak etmediğini bu konumun ona fazla geldiğini düşünen adammış. ben ikisi de değilim. memnun muyum yani halimden? bilmiyorum.
doğrularımı kaybettim. yada attım. şimdi ya bulacagım yada yeniden başlayacagım. yeniden başlamak zor olanı.
balık uyuyor musun beni mi dinliyorsun? ışığı da açmadım ama gözlerini görebiliyorum. tepki vermiyorsun.
saatlerce yazabilirim. böyle saçma sapan konulardan bahsedebilirim. sonunda hiç olacagı halde.
herneyse. yeniden uyumaya çalışayım.

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular