The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.


evet bugün fuara bir saatliğine de olsa gittim.
takdiri ilahinin işi midir nedir bilemiyeceğim ama rastgele seçtiğim salonda zınk diye karşıma pegasus çıktı. 4ü bir yerde oturuyordu. gülümsüyerek gittim ve zınk diye "şikayetim var" dedim. hepsinin suratı bir an düştü tabi. sonra daha dostça bir tavırla derdimi anlatsam da oradan bir tanesi demez mi "örenk gösterebilir misini?" kitabı açıp 57. sayfanın 5. satırındaki şu cümlede yazım hatası mı var dememi bekledi nedir yani? sanki fuara onlara şikayet etmek için gitmişim gibi...
bir de üstüne demez mi siz internet adresimize şikayetinizde bulunun yenisini gönderelim. yok dedim amacım yenisini almak değil. ah bir diğeri de çıkıp demez mi korsan kitap mı satın aldınız diye. evet tabi hem korsan kitap satın alıyorum hem de büyük bir yüzsüzlükle gelip sizinle konuşuyorum.
insanlar çıldırmış. =)

ve fuara gidin derim. kitaplardaki indirim konusu yalan yani hemen hemen kıyaslayınca pek de bir indirim yok. ama yine de nankörlük edemem bazıları cidden iyi fiyatlar vermişler. ve dediğim gibi gidin. o kadar çok kitabın bulunduğu bir alanda olmak bile aklımı yitirmeme yetebilirdi. kendimi kaybetmemek için yanımda sınırlı para gitmiştim. iyi de yapmışım. =)

bir de tam benim oralarda olduğum saatte elif şafak oradaymış bir an dk nın tarafına yüzümü çevirdim. kadınla göz göze geldik. sallamadım yüzümü diğer tarafa çevirdiğimde "bir yerden tanıdık geliyor ama kimdi ki?" dedim.
iyi ki de salllamaz tavırlardan bulunmusum. arkamı dönüp emin olmak için bir daha baktığımda hala bana bakıyordu. hah.

Hiç yorum yok:

Günce arşivi

Okuyucular