The man thinks,
The horse thinks,
The sheep thinks,
The cow thinks,
The dog thinks.
The fish doesn't think.
The fish is mute.
Expressionless.
The fish doesn't think,
Because the fish knows Everything.


yeni kış fotografları çekmem gerek.
ve bugün pazar.
skype açık telefonum ve mail adresim açık. evde olmama rağmen çalışıyorum.
bu iş canımı sıkıyor.
ama söylenmiyorum.
sadece paylaşmak istedim.
uff.
gezegen kadar büyük bir beynim var ama benden istedikleri şu işlere bir bakın.
hayat cidden zor.

4 yorum:

pudra dedi ki...

marvin:)

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Zor tabiki ne zannettin yaa ?:)

Faust dedi ki...

parmağı tam satırına denk gelmiş.

polunochnaya dedi ki...

pudra;
bu aralar yolda marvin ve serüvenlerini okuyorum. =)
kitabın ismini değiştirdim ya neyse.


dusbahçesi;
üniversitedeyken daha kolay gelirdi.


faust;
tabiki de bilerek parmagını hizalayıp da yazdım.
ne kadar mütevaziyim. =)

Günce arşivi

Okuyucular